Translate

Bumerang - Yazarkafe

13 Kasım 2009 Cuma

REDEDİYORUM

   red ediyorum;hayatı yaşamak adına kırıntılarla idare eder olmayı,birilerinin bıraktıkları ve de birkaç beden büyük gelen yaşam artıklarını.
   red ediyorum;umut etmeyi,hep bir umut hali ile hayatı sürekli bekleme konumunda yaşamayı.
   red ediyorum;olumlu düşüncelerime cevap vermeyecek bir evrene sürekli yalancı bir inançla bağlı olmayı.
   red ediyorum;çizgi sahibi olarak yaşadığım her günden pişmanlık duyarak,yarattığım ve kendimi iyi adam olmak adına soktuğum tüm kalıpları,kuralları ve ahlaki değerlerimi.
   red ediyorum;olmamalı dediğim her ne varsa hepsini olmaya hazır, kendimden nefret ettiren geçmişimi.
   red ediyorum;bu ana dek beni bir kez bile hatırlamayan "mutluluğu" ve diğer güzel duyguların tümünü.
   red ediyorum;sevmeyi,sevilmeyi ve de sevilmeyi dilenmeyi.
   red ediyorum;bugüne kadar savunduğum her şeyi,sevdiğim herkesi,inandığım tüm değerleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder