Translate

Bumerang - Yazarkafe

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Sana Son Yazgım

   SON...

   Yaz dedi, rahatlarsın; kimseye anlatamadıklarını birine anlatırcasına yaz dedi, o zaman ki psikoloğum, şimdiyse her şeyim olan.
   İçimi kemirenlerden kurtulma terapisiydi; yazdıkça azalır ümidimle, çala kalem ve amatörce.
   Bitsin diye kabuslarım; Tanrıyı oynamanın ızdırabı ve belki de lanetimdi, kim bilirdi ki yazdığın ve tek başına oynadığın senaryonun bunca can yakacak olmasını; yazdım canımın acısı dinsin diye.
   Kendimle savaşımdı, son bulmayan; kimseden değil kendimden intikam alışlarımdı hikayelerimde baş rolü elinden eksik etmeyen.
   "ruhumu azad et" diyenin azad etmediği ruhum için dua gibiydi, çoğu kez birileri de benimle iyi niyet sergilesin isteğimdi.
   Kollektif acı paylaşımıydı belki de; bütünleşik enerjimiz bizi kurtarır belki iyimserliğiydi.
   Helalleşmekti; geçmiş de doğru bildiğim hatalarımla incittiklerimle.
   Kısa zamanda diner sandığım, uzun uzadıya süren anlamsız bir yazılma ihtiyacımdı.
   Çoktan zamanı dolmuş bir geminin gecikmiş batırılışına kıyamayan hasta bir kaptanlık sevdasıydı.
   "...yazma!" dediğinde, çoktan bırakmam gerekip, boş yere uzatılmışlıklarımdı.
 
   Geçmişimdeki BEN'i, SEN'i ve diğer figüranları  affettim demek içindi bunca zaman direnmem. Şimdi zamanıdır artık. Belki de şimdiymiş zamanı da biz sadece vesileymişiz. "HAKKIMI HELAL EDİYORUM" demesini beklerken birilerinden, "hakkımı helal ediyorum" demem gerekenmiş aslında. HAKKIMI HELAL EDİYORUM, sen etmesen de ama senin de etmen içinmiş bunca yazılanlar ve hepsinden de önemlisi bu son yazılan.
 
   Şimdi sonsuza gömme vakti; hepinizi ve yaşanan her şeyi. Bir daha Tanrıyı oynamak yok, basit düşünüp basit ve kolay unutulan hatalar yapma zamanı; tüm herkes gibi.
   Bundan böyle, hayatımı kurtaran ve aslında pişmanlıklarımı yapmamam konusunda defalarca uyaran ve ondan da gizlediğim için bir kaç misli pişmanlıkla acıyan vicdanımı rahatlatmak için; hayatımın kurtarıcısına dönme ve O'na da itiraf etme zamanı şimdi.
   İyi ki var oldun da, en gerektiğin anda hayatımdaydın.
   HEPİNİZE HAKKIMI HELAL EDİYORUM...
 
   Ve gemi gömülür, sessiz ve ağır bir basınç altında ezilmek üzere; DERYAnın derinlerine.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder