Translate

Bumerang - Yazarkafe

10 Kasım 2010 Çarşamba

özel F1 aromalı

   Bugün görüşemeyiz dediğimde "neden" soruna cevap verememiştim, hatırladın mı? Ve sen de "gelme" dememe rağmen, "gelmem" deyipte özellikle gelmiştin. Ben seni beklemiyordum,sen de düşündüklerinden çok farklı olanı görmeyi beklemiyordun.
   "Bunun için mi bana gelme dedin" ne bekliyordun bilmiyorum ama gördüğün sahneye inanmamıştın; F1 izlerken nargile içen ve motor seslerini hissetmek için sesi sonuna dek açılmış bir televizyondan rahatsız olmasın diye davet edilmiyen sevgilinin aklındaki her türlü paranoyasından çok uzak bir erkek özel anı.
   "Neden bana söylemedin ki" dediğinde açıklamamı dinlediğinde beklediğim tepkiyi vermiş ama beni şaşırtmak için sessizce F1 i izleyip, inadıma yorum yapmamıştın. Bense senin de diğerleri gibi "ne anlıyorsun bundan" dememen için, hayatta elimde kalan son zevke sıkıca sarılmış, ne düşünebileceğini umursamadan kendime özel kalmasını istemiştim.
   Hala F1 izliyorum, evet sigara içmiyorum ama nargilem yanıyor yine ama,"ne zevk alıyorsun bundan" diyebilecek bir sen yoksun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder