Translate

Bumerang - Yazarkafe

8 Eylül 2010 Çarşamba

sorma


   "bana biraz kendinden bahseder misin?"

   En zor sorudur insana. Bir insan her şeyden bahsedebilir hatta bilgi olmadığı halde fikir yürütmekte de iyi olabilir fakat en çok bilgi sahibi olduğu kendisinden bahsedemez.
   "Ne diyebilirim ki, iyi de desem kötü de desem yalan olur; bence kendin tanı beni" demiştim de kızmıştın, sonra tanıdın beni; sana anlatsam tanımak ister miydin? Kaç dakika kalırdın benle, anlattıklarımın ne kadarına inanırdın?
   Ben seni tanıdıkça tanımak istedim; her gün daha fazla bilgi almak için ateşin etrafındaki pervaneydim. Sen beni tanıdıkça gitmelerin başladı; önce duyguların, sonra düşüncelerin ve en sonunda SEN.
   Soruna cevap versem de giderdin biliyorum ama ben seni tanımayazdım o zaman. Belki bir küçük hile ama değerdi senle geçen her dakika için susmuş olmaya.

4 yorum:

  1. yine böyle bi fırsat geçmiş eline ne güzel..

    YanıtlaSil
  2. aslında hiç böyle bir soru sorulmadı ve bende hiç bir yanıt vermedim.kendimi ele verdiğim her noktada kaçtım; beni hiç tanımadılar, hep arkamdan sevdiklerini söylediler, tanısalar sevmezlerdi

    YanıtlaSil
  3. bana da o şansı vermediler konuşacaktım anlatacaktım derdimi, kendimi ama hepsi boğazımda kaldı..

    YanıtlaSil
  4. yazmalısın. bolca yaz; benim yaptığım gibi, isteyen gelip payına düşeni alır

    YanıtlaSil