Translate

Bumerang - Yazarkafe

30 Ocak 2010 Cumartesi

arta kalan ne varsa

Sen gittin;bir dilim kepek ekmeğine sürülmüş margarin ve de salça kaldı masa üstünde,bir kısmı yenmiş.Bir kaç kurumuş zeytin;ekmek kırıntılarının üstünde uçuşan hüzünlü sineklerin bile artık bakmadığı.
Sen gittin;pijamaların kaldı,yatağımın hemen üstünde,diş fırçan diş fırçamın yanında.Bir tane saç bandın kalmış aynanın önünde,dönsen hala orda.
Bir ödenmemiş kira,bir kaç fatura-elektrik mi,su mu bilmiyorum-ceketimin cebinde,bir de son gittiğimiz filmin bileti;üzerinde senin düştüğün not; "güzel filmdi,çok mutluyduk"
Sana aldığım ayıcıklı terlik-adına başka bişey deniyordu,çok da umursamıyorudum,sen kızıyordun-hala kapının yanında;biri ters dönmüş.
Sen gittin;evi hiç havalandırmadım,kokun odamda kalsın,beni sen gibi terketmesin diye.
Kırık kupana ektiğin reyhana gözüm gibi bakıyorum;gün aşırı su veriyor,ara sıra camın kenarına koyuyorum;senin yolunu gözlesin de dönersen bana haber versin diye.
Bana aldığın kazakları giyiyorum;bazan yatarken bile çıkarmıyorum.
Sen gittin;kimse sormaz oldu beni,telefonum çalmıyor artık,gizli numaralı çağrılarımda yok bana umut veren,bazan mesaj geliyor oda saçma reklam yada banka bildirimleri.
Sen gittin;keşke gitmeseydin,keşke kal diyebilseydim,keşke kal diyemeyen ama gitmeni istemeyen beni anlayabilseydin...Keşke...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder