Translate

Bumerang - Yazarkafe

31 Ocak 2010 Pazar

Y

Seni yargılamıyorum;haddim olmaz!Sana kızmıyorum çünkü hakettim.Sana dön diyemiyorum;ama hep aklımdasın,ve de dönmeni çok isterdim.Ardından ağlamak yada "keşke" leri tesbih boncuğu misali ağzıma dizmek de kar etmez,gururunu biliyorum.

"Öyleyse ne diye yazıyorsun?" diyeceksin;sanırım ancak bunu yapabiliyorum ama nedenini bilmiyorum

Şunu biliyorum ki;şuan burda olsan seninle sabahlara dek sohbet ederdim,sen anlatırdın ben dinlerdim.Seninle boş sokaklarda elele dolaşıp herkese seninle olduğumu ilan etmek isterdim.Ardından bir çorbacı da seninle alkol sonrası damgasını yapıştıran garsonlara inat ve de sarhoş muamelesi görme ihtimalini hiçe sayıp,yüksek sesli kahkalarla gülmek isterdim.Kimin umrunda mahalleli uyanmış-uyumasınlar zaten-apartmana girene dek çöpleri tekmeler bağıra çağıra herkesin birlikte olduğumuzu anlamasını isterdim.

Eve girer girmez sen duşa girerdin ve ben çay demlerdim seni beklerken,duş jelinin teninde danseden kokusunda,erkek olduğumu hissederek çay yudumlar,ordan burdan söz ederdik;biliyorum.Ve yine biliyorum ki,sen koltuğun üzerinde kıvrılır; "ben uyumuyorum" diye diye uykuya geçerdin,seni alır yatağına yatırırdım.Sen bilmiyorsun ama seni seyrederdim;uzun uzun.

Oysa şuan herkes biliyor ki;ne sen beni anıyorsun ne de bana dönmeyi düşünüyorsun.Ben biliyorum ama bilmek istemiyorum ki;sen bunların hepsini zaten yaşıyorsun ama bir başkasıyla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder