Translate

Bumerang - Yazarkafe

3 Ağustos 2010 Salı

bir renk

   Gizlendiğim her köşe başında kokunun ardı sıra gezmelere çıkmak istiyorum. Nerde bir çay içsen, yan masada oturuyorum; elinde bir kitap yalnız oturan benim, kitabı değil yüzünü okumaya çalışan. Arkadaşlarını izliyorum tek tek; sevgilin olabilmesi ihtimali olanları fişleyip,nefret çizelgeme ekliyorum, onlar hep bir numaradalar. Yazdığın ne varsa, seni bulmaya çabalıyorum satır aralarında ve de bana dair tek bir iz.

   Bazı akşamlar sanki bana sesleniyorsun sanıyorum, koşmaya hazırken yanıldığımı anlıyorum. Yılmak yok diyorum her defa, elbet bir gün ama bugün de değil. Ne zaman bilmiyorum ya olsun. Dinlediğin müziği sevebilir miyim sınıyorum kendimi; biraz zor itiraf etmeliyim, neyse bilmeyeceksin ne de olsa.

   Belki hiç bilinmemek var bu sevme halinde ya olsun böyle de farklı bir güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder