Translate

Bumerang - Yazarkafe

29 Ocak 2010 Cuma

ayna


Neden aramıyor ya,telefonun ucunda beklediğimi bilmiyor mu?Nasıl bişeydir bir insanın senin aramanı beklediğini bilip elinin telefona uzanmaması.Gizli numaradan çağrı mı atsam,yok hayır yapmıycam;güçlü olmalıyım,güçlü güçlü.
Engin e gidip biraz laflasam iyi olur,en azından kafam dağılır,şu lanet telefonun titremeyen haline takıntılı bakmaktan kurtulurum belki.
"nbr,müsait misin ya,bi kahve içeriz diye düşündüm"
"tabi gel,kahve içelim bakalım.Ee neler yapıyorsun bakalım,ne var bugün heybende"
"ne heybesi,yok bişey öylesine kahve içmeye geldim.İçip kaçıcam fazla zamanım yok zaten"
"Nereye kaçacaksın?Neyse boşver anlat bakalım,başla hadi"
"oğlum senin bu tarzın beni sinir ediyor,istemiyorsan gideriz"
"hadi ama bırak alınganlığıda,bu kez ne oldu onu anlat bakalım"
"aramıyor...Gittiğinden beri aramadı bir kez bile,mesaj da atmadı bişey mi oldu acaba,ne dersin?"
"oğlum siz ayrılmadınız mı,ne diye seni arasın?Arasa ayrılmış olmazdınız dimi,hem sanane artık"
"ya sen ne anlayışsız bi herifsin.Oğlum başına bişey de gelmiş olabilir.Tamam ayrıldık da yaşananlar var ve ister istemez insan meraklanıyor"
"madem bu kadar düşünüyordun da ne diye ayrıldın haa?"
"tamam anlaşıldı,kıllığın üzerinde bugün"
"benim mi senin mi.Yine saçma saldırı modundasın.Şimdi 'aşkımız şöyleydi,böyleydi' edebiyatına başlarsın;birbirimize deli gibi aşıkdık ve ben onu merak ediyorum saçmalığından sıyrıl.Bitti tamam mı?"
"neyse ben gidiyorum"
"ne oldu hoşuna gimedi mi"
"yok ondan değil,zaten işim var demiştim ya.Hem sen ne anlarsın ki,senin tek bildiğin insanların duygularıyla dalga geçmek.Tuzun kuru ya"
"neden bahsediyorsun ya,sanki benim harika bir ilişkim var,her gece deliler gibi sevişiyorum ya"
"tamam başladın işte yine;sen neden güzel duyguları çirkinleştiriyorsun.Savunman bu mu senin?"
"değil ama diyelim ki benim savunmam bu,sen neden bir savunma oluşturmuyorsun artık"
"zamana ihtiyacım var,sen hemen unuttun mu sanki?"
"haklısın,çabuk olmadı ama benim yanımda kimse yoktu,öyle yada böyle tedavi oldum yada alıştım.Sen ne zaman iyileşeceksin,sahi gerçekten iyileşmek istiyor musun?ha ayrıca bayağı zaman oldu,ve eminim yeni birini bulmuştur demedi deme"
"yeter,sana gelende kabahat.Hadi ben kaçtım"
"kaç bakalım kaç.Nereye gidiyon eve mi?Aramasını beklerken sakın arayayım deme,kendini yeterince küçülttün daha iğrençleştirme"
"sen ne anlarsın,sen ancak başkalarının duygularıyla dalga geç.Ayrıca numarasını sildim,tamam mı?"
"hafızandan da sildin mi.Hadi yapma karşında bir aptal yok.Var aslında;bir zamanlar seninle aynı noktada beklentilerinden bir düş alemi yaratmış ve de dünyasının yıkılışını izlemiş bir aptal var.Ne o benim anılarım hoşuna gitmedi mi;gel istersen sana Onun evinden birini çıkarken gördüğüm anı anlatayım,ya da ayrıldığımızın ikinci haftasında bir başkasıyla nasıl birlikte olursun diye sorduğumda; 'senin elini tutmam iki hafta sürmüştü ama artık iki haftanın daha zevkli kullanılabileceğini öğrendim' diyen halinden bahsedeyim.Benim saf bildiğim sevgilimin orospu halini anlatayım ha ne dersin?"
"iyi geceler sana"
"ne o,bir dinleyici arıyordun da anlatıcı bulmak hoşuna gitmedimi.Kendi derdini devasa sanıyorsun da bizim ki küçük geldi sana?Neyse hadi boşver,verdin bu gece ki zehr-i dozumu.İyi geceler,git uyu"
"ne uyuması ya"
"neyse ne yaparsan yap,iyi geceler romeo"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder