Translate

Bumerang - Yazarkafe

7 Eylül 2010 Salı

YAZ ları sevmiyorum artık


   Teninin sıcağını yüklenmiş kokunu içime çekiyorum, hala ılık. Tutabildiğim kadar orda kalsın istiyorum, başım dönüyor gözlerim kararıyor sonra. Sen fikirlerimde yer ettikçe, düşünebiliyorum; sen yokken bir trans haliyim seni bekleyen.
   Gecenin öksüz bir yerinde,herhangi bir sokak ortasında, bir kaç adımlık bir mesefade; sana duruyorum, belki burdan geçebilirsin ve belki gözlerime değer gözlerin.
   İzleyebilme ihtimalin olan her filmi arıyorum; kanal kanal ve "bu diyorum,işte bu" şimdi aynı duyguları yaşar varsayıp, saçma yerli bir filmde ayrılan kıza ağlıyorum, dayak yiyorum filmin erkeğinden.
   Hain bir YAZ(a)mama  eksikliğimi senden saklama çabasında saatler geçiriyorum; kağıt ve de kalemle.Okursun varsayıyorum, dostlara dağıtıyorum; onlardan sana taşınırım sanıyorum, olabildiğine güçlü gözükmek isterken en zayıf hallerimle.
   Artık kışları daha çok seviyorum; bunun senin kar'ı sevmenle alakası yok, sadece YAZları sevmiyorum artık; hiç bir YAZ sevmiyor beni artık, iyi davranmıyorlar bana.
   Seni özledikçe anlıyorum; özlemin sosyolojik varlık nedenini, biliyorum kimler tarafından hangi tarihte keşfedildiğini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder