Translate

Bumerang - Yazarkafe

6 Şubat 2010 Cumartesi

araf


"neden geldin"

"sen istedin"

"evet istedim ama çok oldu gelmen için dua etmeyi bırakalı,telefonuma gelen her çağrıya sen olabilirsin diye cevap vermeyeli,gizli numara gördüğümde telefonum da o gün boyu elimden bırakmadan sürekli telefona bakıp yine arayacak mısın diye umut büyütmeyeli"

"hala ömründen uzun cümleler kuruyorsun,sahi yazar olmayı hala düşünüyor musun?"

"niçin döndüm,bıraktığın yerden devam etmek için mi,sana hissettiğim içimde kalmış son güzel kırıntıları da elimden almak için mi?"

"of,of.Anlamayacaksın dimi?Sen edebiyatı kelimelere yüklemeye çabalarken hayat gözlerinin önünden geçiyor ama sen yarattığın düşlerde masturbasyon yapmak için gözlerini yummakla meşgulsün"

"keşke dönmeseydin"

"ne oldu,bunca zaman düşlediğin,uğruna şiirler yazdığın kızın iğrenç derece de realist olduğunu unuttun mu yoksa ben değil miyim o yazılarının sahibi,sahi beni aldatıyor musun;yazı hayatında?"

"realistliğin değil iğrenç olan,kullandığın kelimelerinin ilk anlamlarından tiksiniyorum"

"dikkat et,o tiksindiğin kelimleri dört yıl dinledin,tabi ilgilendiğin kelimelerim değildiyse başka"

"şimdi düşünüyorum da neyinle ilgilendiğimi hatırlamıyorum;seni neden sevdiğimi ve evet kabul ediyorum dört yıl seninle nasıl beraber olduğumu bilmiyorum ama sorgulamıycam.İster kabul et ister etme seni düşlemeye devam edicem,düşlerimdeki seni özlemeye devam edicem,hem de sana rağmen"

"vay be çok duygulandım.Senin düşlediğin 'ben' burda,yani tam şuan bu kelimeyi ettikten sonra ağlardı dimi,hem de sessizce.Hafiften dudakları bükülür,damlalar yanaklarından süzülüp gamzelerine takılırken sen yumuşak bir hareketle elini çenesine götürüp başını kaldırır,tam da göz yaşlarının izine küçük bir öpücük kondurup 'seni seviyorum' derdin ve oda sana sarılırdı,sevişirdiniz di mi?"

"sen ne anlarsın sevişmekten"

"işte şimdi saçmaladın,dört yıl kimle yattın,ha!İnlemelerin kesildiğinde kimin çenesini ısırıyordun,yavru köpekler gibi söylesene"

"defol git,lanet olası"

"ben bir yere gitmiyorum,aslında hiç gelmedim.Sana dönmemi köpek gibi arzulamanın yanılgısıyım ben,sadece uyan ve berbat bir gecede yapayalnız olduğunu anla,bir sigara yak.Hadi bakalım uyanınca neler yazacaksın çok merak ediyorum ve emin ol okumuycam ama sen yine de yaz,yine de kendini kandır.Nede olsa bu rüyadan sonra gözüne uyku girmeyeceğini çok iyi biliyorsun.Elvada de lanet sevgiline"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder