Translate

Bumerang - Yazarkafe

12 Mart 2012 Pazartesi

Aldanamadığımı anladığımda; anladım!

   Karanlıklara gömüyorum; umudu ve de mutluluğu. Beklemek için yeterli umut yok artık, peşinden koşmakta kalmadı mutlu anların. Gidiyorum kaybolmak üzere, asla dönmeyeceğimi bilerek, dönemeyeceğim kadar uzak derinliklerine.
   Yaşamak deniyorsa eğer; yalan söylemeyi bilmeyen yanılmışlıklarda avunanların hayatlarına, aydınlatmıyorum artık gözlerinin önündekileri ve mühürlüyorum ben de gözlerimi; sonsuz cehalet mührüyle.
   Esip gürlediğim günler bitti, devir teslim zamanı geldi de geçti; susturamıyorsam düşük çenemi, dilimi kökünden koparmanın zamanıdır şimdi.
   Kendi izini dahi temizleyemeyen sabun köpüğüymüşüz aslında; ne bir dölümüz kaldı bir bereket yatağında, ne güzel cümlelerimiz asılı kaldı dost kulaklarda. Anılarımız hızla silinmeyi bekliyor, hatıralarda.
   Hayatın perdeleri arasında; cennet ve cehennem misali salınımlarda kayboldum. Büyüdüm, çok büyüdüm ve büyüdükçe ölündüğünü öğrendim.
   Bilgi; ızdırapmış, mutlu olmak için en cahilinden olmak lazımmış; bir dengesi var sandığım hayatın, aslında dengeyi bulması aldanmakta saklıymış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder