Translate

Bumerang - Yazarkafe

21 Haziran 2010 Pazartesi

gölge oyunu


"Beni ne kadar zor durumda bıraktığının farkında mısın?"
"Peki sen;yıllarca kendimden utanmama neden olacak,bu aşağılanmaya katlanmayı göze alacak kadar zor durumda olduğumun farkında mısın?"
"Hadi ama kelime oyunları yapma lütfen,düpedüz yaptığının emr-i vaki olduğunu sende pekiyi biliyorsun"
"Kelime oyunu ha!Evet,ama sanırım öğretmenime ustalık satacak kadar aptal değilim"
"Tabi ya,bildiğin en kötü şeyleri ben öğrettim.Hayatına kattığım tek doğru yok,ne kötüymüşüm ben"
"Aksine hayatıma-bir dönemine kadar-çok şey kattın,inkar edemem.Ama son dönemde yaşadıklarımız ve yaşattıklarınla benden çok şey götürdün.Evet bunlarda bir öğreti belki ama beni;olmak istemediğim bir şeye dönüştürdün"
"Vay be!İyi de,kötü de bende.Ne yaptım da seni bmbaşka bir yaratığa dönüştürebildim söyler misin,bir örnek ver lütfen."
"Hadi ama,ilkokul dialoğu seviyesine düşürme lütfen,bırak da biraz saygın kalsın bende"
"O kadar kötürüm yani.Eimn ol bugün buraya gelmenle bana daha kötüsünü yapamazsın.Öyle kızgınım ki söyleyeceklerinin umrumda olmayacağına garanti veririm"
"geçen gece-sudan ve gerçekten saçmaydı- bir nedenle bana geldiğini ve öyle havadan sudan bir sohbetten sonra birlikte olduğumuzu hatırladın mı?Saanki hiç bir şey yokmuşcasına,deliler gibi seviştiğimizi hatırladın mı,sanki yıllarca birbirine hasret harika mutlu bir çift gibi?"
"Şimdi diyorsun ki;'o gece benimle birlikte olmak için geldin,azmıştın' öyle mi?Peki sen neden öylesine sevgi doluydun.Bak dikkat edersen kötü kelime kullanmak istemedim"
"Farketmez,en kötülerini bile duymuşken bu saatten sonra ne söylesen anlamsız.Evet haklısın;neden bana geldiğini biliyordum,ve istediğini verdim.Ama belki bir şeyler düzelir diye ummuştum"
"Bu mu yani,senin diplomasin"
"iğrençleşme lütfen!"
"Ne dememi bekliyorsun,bu suçlamadan sonra.Sana birlikte olmak için saçma bir bahane uydurarak geliyorum;iğrencim,ve sen belki düzelmiştir diye;benim niyetimi görüp yalana ortak oluyorsun ve bunu seni ilişkinin kahramanı yapıyor öyle mi"
"Ne yapıcaz,şimdi.Artık kesin bir karar vermenin zamanı geldi bence.Ömümün sonuna dek suskun kalmama yetecek kadar konuştık bence"
"Bence de"
"Evet kararın nedir?"
"Senin kararın nedir,buraya gelen sensin"
"Bitsin mi?"
"Sen bitsin diyorsan,peki!"
"Sen bitsin diyorsun,ben değil.Ben bitmesini hiç istemedim"
"Hayır bence bitmeli,böyle sürmesindense bitmesi daha iyi"
"O zaman sen bitir çünkü ben yapamıycam.Bitti mi yani?"
"Yine kötü adam olmaya niyetim yok,sen kararını ver"
"Off!Bıktım artık!"
"Bende,neyse bence bugünlük yeter bu kadar yoruldum.Sonra konuşalım mı ne dersin?"
"Tamam,sen bilirsin"
"İyi öyleyse"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder