Translate

Bumerang - Yazarkafe

31 Ekim 2009 Cumartesi

servis dışı

   Sınıfa ilk girdiğinde tedirginliğini her halinden belli eden bir ürkekliğin vardı. Birden bire gelip yanıma oturman,hele de bir çok boş yer varken yanımdaki sandalyeyi seçmek beni çok şaşaırtsada bir o kadar da mutlu etmiş ve senden ilk pozitif elektriği aldığımı varsayıp kayıtlara günün tarihini atmıştım.
   Aradan geçen dakikalar boyunca sessiz kalmış,tek kelime etmemiş ve "bırak sohbeti o açsın" kararıma uymak için daha bir güç sarfetmeme rağmen,sözümü tutamayacak noktaya gelip adeta haykırır gibi konuşmaya başlamış ve yoğun baskımıın kendimi konuşamaz derece de boğmasından ilk kelimem boğaz temizleme sesim olmuştu. Sonra bölümünü sormuştum,sen önce cevap vermemiş sonra yüzüme bakmadan yarım ağızla cevap verip geçiştirmiştin.O an kendime koyduğum kurala uymayıp ilk söze başladığıma,başlangıcı kötü yapıp her şeyi berbat ettiğime çok kızmış ve senle bir daha konuşmama kararı alıp,sana küsmüştüm.Aslında kendimeydi kızmam ama sana yönleniyordu öfkem,sense farkında bile değildin.
   İlk kez telefon numaramı istediğinde-ki not almak içindi- dünyalar benim olmuş,ve yine hülyalara dalmıştım.
   Ve o ilk mesajın;hiç beklemediğim anda hiç beklemediğim yoğunlukta bir şiir yollaman beni adeta aptallaştırmış ve ne yapmak istediğini anlamamış,sana cevap bile yazamamıştım. Onca zaman düşlerini kurmuştum fakat yine de sadece düştü onlar. Aptallığımı üzerimden atıpta sana cevap vermeye karar verdiğimde ne yazacağımı bilemeyip bir hikaye yazmıştım;refleks olarak. Yollar yollamaz pişman olup kendime hakaretler etmiştim. Ve sen "harika bir hikaye,bir tane daha anlatır mısın" dediğinde yüzüme gelip yerleşen bayram yeri sevincini görmeliydin.
   yıllar geçipte senle her şeyi-güzeli ve de kötüyü- yaşayıp ayrıldığımız zaman, birliktelik günlerimizin güzel bitmesi dileklerimi yüklediğim son bir mesaj ve son bir hikaye yazıp yolladığımda, anladım ki son mesaj yazılamıyormuş ve hikayelerin sonuncusu olmuyormuş;anladım ki ayrıldıktan sonra eski olan her anı yeni bir numarayla değiştiriliyormuş.eski anılara sadece "bu numara ARTIK kullanılmamaktadır" hissiyatsızlığında bir uyarı kalıyormuş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder