Translate

Bumerang - Yazarkafe

4 Kasım 2009 Çarşamba

bilmiyorsun


ne yaptım biliyor musun;
   senleymiş gibi senle gezdiğimiz yerlerden geçtim;gece kimseler yokken.
   daha çok film seyrettim;içinde seni hatırlatan hiç bir şey olmayan saçma filmlerden.
   bolca sustum;konuşulanlara sadece tebessüm ettim dost sohbetlerde,dinlediğim sanılsın diye.
   çoğu gece rüyalarımda ağladım ama hiç itiraf edemedim kendime,ağlarken uyumadığımı.
   gereksiz dolaştım;sevmediğimi bildiğin vitrinlere bakarak ama hiç bir şey alma niyetim olmadan.
   unuttum dedim seni her sorana ve hatta kendimi bile kandırdım nerdeyse.
   kitap okumayı bıraktım;çünkü tahammül edemedim sessizliğe,belki de sensizliğin acı seslerine.
   sana kaç kez söylemediysem;"SENİ SEVİYORUM" diye onlarca kez aynada ki aksıma lanet ettim.
   ve kayıp zamanlar indeksi oluşturdum kendime;SEN den önce SEN den sonra.
   her güne tek kelimeyle başladım; "NEDEN".
   ama hep cevapsız kaldım;her sabahın arayışındaki gecelerimde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder