Translate

Bumerang - Yazarkafe

30 Kasım 2009 Pazartesi

Sana Özeniyorum

"slm bahri nbr?"
"iyidir ya senden?"
"neler yapıyosun bakalım,ne zamandır görüşmüyoruz hayırsız nerdesin?"
"ne olsun be,işte;iş-ev,ev-iş.daha geçen hafta beraberdik ya ne hayırsızı"
"oho,oğlum sen ölmüşsün ya,monotonlaşmışsın dostum.hadi bu gece sana hayatın nasıl olduğunu göstereyim,hazırlan dışarı çıkalım"
"ya abi kusura bakma da bu gece almıyım"
"ne yapacaksın lan,işin mi var. ne o evde oturup yengeyle dizimi izliycen"
"yok be abi ama sen bu gece beni mazur gör.ne de olsa biz senin gibi özgür değiliz"
"ya bu kadar evcimen olma be kardeşim.tamam evlenmiş olabilirsin de ölmedin ya,hayatını yaşa be"
"haklısın abi haklısında biliyorsun biz öyle isteyince çıkamıyoruz,şimdi hatunu bıraksan olmaz,getirsen beraberinde hiç olmaz.yani anlayacağın biz senin gibi olamayız.kusura bakma ama sen bu gece başkasıyla takıl"
"vay be oğlum hakkaten evlilik adamı öldürüyor,iyi ki yapmamışım ya"
"ne yapalım abi biz senin gibi hızlı yaşayamıyoruz.bi hatadır yaptık.neyse sen gençlerle takıl bizim gibi yaşlıları salla.oldu kendine iyi bak,görüşürüz daha sonra"
"eyvallah,sen otur dizi izle yengeyle,biz hayatı yaşamayı bilenlerle akalım gecelere.sen yakında kazak da örersin,neyse iyi geceler pardon iyi uykular sana ev kuşu"

"slm,yenge nbr?bora yok mu?"
"evde"
"telefona alabilir miyim?"
"vereyim"
"sanada iyi akşamlar yenge,bende iyiyim"
"slm abi nbr"
"iyidir de oğlum yengenin o tavrı neydi lan,az kalsın telefonu yüzüme kapatacaktı"
"şey ya,geçen gece biraz takıldık ya senle"
"eee"
"e si neden geç kalmışım diye,trip attı.neymiş sen bekarmışsında ben artık senle takılamazmışım,nede olsa benim bekleyenim varmış"
"yapma ya.vay be desene aile faciası yaratmışım sizde. neyse bak ne diyicem;dışarı çıkacaktım da aklıma sen geldin.bişeyler içeriz,yeni bi mekan var ne dersin?"
"yok abi ne diyosun sen;evliliğim biter valla"
"abartma be"
"bilmiyosun abi sen evdeki durumu;şuan senle konuşuyorum ya birazdan içerde tantana çıkacak"
"oğlum sen ciddi misin dalga mı geçiyorsun benle?"
"ne dalgası abi,neyse sen takıl abi ben bi süre seni görmesem iyi olur"
"lan saçmalamayın.neyse bak ne diyicem;o zaman yengeyi de al gel bizde film izleyelim ha,yengenin gönlünü alır bi özür de dilemiş olurum"
"yok abi,sen boşver.en iyisi biz evde oturalım senin de planını bozmayalım,sen çık abi bekarlığım tadını çıkar"
"gelmiyosun yani"
"gelemem ne yazık ki,başka akşam inşallah,kendine iyi bak"
"sende"

kimi arasak,kimi arasak.hah buldum
"alo,necmi nbr abi"
"iyidir ya senden"
"ne olsun ya,dışarı çıkacaktım da düşünüyordum kimi arasam diye,ilk aklıma sen geldin.dedim ki bir delikanlı necmi var;hatundan izin alma derdi olmayan necmi gelir takılırız.yanlış mıyım abi?"
"şey ya keşke daha evvel arasaydın,abi geç oldu be"
"ne geçi oğlum hayat daha yeni başlıyor ya"
"yapma abi,o eskidendi bu saatte dışarı çıkmalar falan. bitti abi o günler.evlendin mi bu saatler uyku zamanı yada bilemedin,uykuya hazırlık.yani evli adam tavuk misali"
"sende mi necmi yapma gözünü seveyim.ben şimdi nasıl derim ki aslan necmi tavuk olmuş"
"tavuk mavuk abi,evlendik bitti o hayatımız.ama sana özeniyorum valla,hala tek tabanca harikasın abi.sen bizim yerimize de kurtlarını dök"
"tamam necmi tamam,hadi sana iyi uykular"
hay ben böyle hayatın da,böyle arkadaşlarında tövbe tövbe.arayacak kim kaldı geriye;hasan zaten kılıbık,hilmi desen yatmıştır çoktan,ahmet karı kılıklı.ne yapsak ya yalnızda gidip sap sap oturmak da olmaz.çıkmasam mı dışarı;ne yapacaz çıkmayıp da.lanet olsun ne yapalım bizde evde oturup film izleyelim bari;tek başımıza.
bu mudur yani;bekarlık sultanlıktır falan filan.oğlum daha ne kadar böyle devam edeceksin,onu bunu arayıp dışarı çıkmak için birilerine yalvararak.evlilik şöyle böyle dedik de şimdi yalnız ve evli arkadaşlarının evlilik molasında görüştüğü geri kalan zamanlarda ise istenmeyen,adı bile anılmayan adamı olduk.gerçi bizde zevkten bekar kalmadık ki;doğru insan vardı da biz mi istemedik.
yok yok sen müstehaksın oğlum;zamanında yok bunun bu tarafı yanlış,yok şunun şuyu eksik dedin ve şimdi yalnız başına otur film izle.yakında arkadaşların telefonlarınada cevap vermesinde gör bakalım sultanlığı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder