Translate

Bumerang - Yazarkafe

17 Kasım 2009 Salı

Seni Sevdiğimi Sanmışlar

  Bu nasıl bir hastalıklı düşüncedir ki;senin adına yargı bildirebiliyor insanlar.Bu nasıl bir dengesizliktir ki;seni yapabilme ihtimalin olmayan bir şeyle suçluyorlar.Bu nasıl bir hayal gücüdür ki;seninle beni yanyana çizebilmişler,hele de ben bile düşleyemezken.Bu nasıl bir anlayıştır ki:anlaşılması mümkün olmayacak kavramları yaratsın ve de inanan bir kitle yaratabilsin.
   Düşünseci bile beni kendimden geçirirken,bazan kendimi rüyasından alamazken;ben istemez miyim ki gerçek olsun.Onlar bilmezler ama kaç bin kez "keşke" dedim onlar hep hayal ürünlerinden bahsederken.Her söyleyenle birlikte kaç bin kez bende gerçeklik kırıntısı içermesi ihtimalini bile düşlerimle besledim,büyüttüm.Her sorana "hayır" derken kaç bin kez tebessüm ettim,sanki varmış da sinsice gizliyor edasında avunabilmek adına.
   Ama hiçbir söylenen doğru değil,hiç kimse doğruyu bilmiyor.Ben seni değil,seni sevmeyi seviyorum;soyut olan yanını,asla elde edilemeyecek ve kimsenin ulaşması mümkün olmayanını...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder