Translate

Bumerang - Yazarkafe

9 Şubat 2010 Salı

köklerim

Bir şey söylemek için çok geç,susmak içinse erken...

Soluk alışlarınla titrerken vücudum,teninin kızgınlığında kavulurken dudaklarım,ellerim-istesem- her yanına dokunabilecek kadar özgürken;ben sınırlıyım ve de tutsak.

Bir adım ötendeyim,binlerce kilometre hasretinde.Aşk mı yasaklandı bilemediğim bir günahım yüzünden bana.

Gözlerin,gözlerime değdiğinde dağ başlarında kaçak bir sevdalının ideolojik inanmışlığıyla kendinden geçen bir sufiyken,sana görünmekten kaçıyorum.


Sen konuş dedikçe ben lal oluyorum,soluğum kesiliyor,cehennemim oluyor en kutsal anlarım.

Dünyaya meydan okurken,sende bir korkak,senden bir eksik oluyorum ve susuyorum;kendime dönüyorum.

Soğuğum ve de sıcak,biran kesin kararlıyım ve de her an ürkek,uzağım ama aslında hemen yanıbaşındayım,gözlerinin içine bakarak ayak izlerini takip etmekteyim

Dikenliğinde yalın ayak yürüyorumda,güllerine dokunmak haddim olmaz;belki bir nefes kokun yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder