Translate

Bumerang - Yazarkafe

10 Mart 2010 Çarşamba

beklenilen,beklenmeyen anda


Bir pervaneyim;sonum olması muhtemel her ateşin peşinde,aşkla...

Hayat inanılmaz süprizlere gebe;kimi zaman sevmesek ve de anlamasak da,bambaşka bir sistematiğe sahip.Hayat bir çok renge sahip;kimi zaman tek birini verirken,kimi an gelir ki gökkuşakları yaratır hem de alı,moru ve mutluluğun isim babası renkleriyle,olabildiğince cömert.Hayat bir sistemden ötedir,denklemlerden bağımsız,algılarımızdansa çok daha fazla.

Hayat;benim aslında ve biraz da sen;gerisi bizden arta kalanlar,bizim için var edilenler.

Zaman;fiziksel bir büyüklük bir ölçü sisteminin tanımından çok fazlasıdır.Anların toplamıdır,anları yaratan;izafidir.Zaman;en merhametli ve de en acımasız tanrıdır.Zaman;geçip gidendir,asla durdurulamayan,harcanan ve de bizleri acımasızca harcayan.

Zaman;benim için sen geldikçe başlayandır,sen gidince ise duran;geri kalanlar umrumda olmay-AN-lardır.

Aşk;doğanın ürememiz için oynadığı hormonal oyunlarda değildir,uğruna canımızı heba ettiren elle tutulamayan,destanlar yazdıran batini olanda.Aşk;ne etkilerden oluşur ne etkilendiklerimize giydirdiklerimizden.Basit kelimelerle nitelendirenlere inat,aşk;basit insan dürtülerinin,basit kelimelerinin izahına sığmayandır.

Aşk;senden bana yansımalardır,senin kokunun beynimdeki morfini,teninin elimdeki yakıcılığındaki saadet,sesinin her harfin üzerindeki raksı,beni ben yapan sen,seni bana armağan eden zahiri olan her şeydir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder