Translate

Bumerang - Yazarkafe

31 Mart 2010 Çarşamba

bir gram ruh


...yağmurun gece ki hali farklı mıdır gündüzünkinden?

   "neden mektuplarıma cevap vermiyorsun?Sana olan hislerimi biliyorsun,ve bende senin bana karşı hissettiklerinden,en az kendimkiler kadar eminim.Biliyorum yine aynı şeyleri düşünüyorsun ve şuan burda olsan; 'birlikte olamayız,bu doğru olmaz.Artık çok geç' derdin ama bence değil.Bırak sana geleyim,bırak senin olayım.Beni sevdiğini biliyorum,neden kendimize acı çektiriyoruz?Sen değil miydin sosyal baskıları umursamayan,sen değil miydin değerleri olmayan toplumların,yargılarıda değersizdir diyen.Ne oldu şimdi;neden başkalarının düşünceleri bu kadar önemli oldu senin için?
   Hani herşey bir tarafa sen bir tarafa dediğin;o sevgin.Hani benim için her şeyi  yapabileceğini söyleyen gözü karalığın?
   Fazla bir şey mi senden istediğim?Sadece bırak sana geleyim,bırak seninle kalayım.
   Bir hatanın bedeli bu kadar ağır olmamalı.Hem sende benim kadar suçlusun.Zamanında beni bırakıp gitmesen bu kararı vermek zorunda kalmayacaktım.Bekleme dönmiycem,bitti demedin mi?Ne yapabilirdim senden sonra.Evet dediğim arkadaşın olmamalıydı ama ben bir kadınım ve de zayıf yaratılışlıyım.Evet bedenim arkadaşının ama kalbim ve ruhum senin,sonsuza dek.Ya gel al,ya da..."

...suya düşen damlanın rengi,suda oluşan halkanın umrunda mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder