Translate

Bumerang - Yazarkafe

17 Mart 2010 Çarşamba

kangren

   "selam nbr?"
   "iyidir,ya senden?"
   "ne olsun işte,bildiğin gibi.Ne zamandır aramıyordum,bi arayıp hatırını sorayım dedim,sonra arkamdan laf edersin'aramıyor sormuyorsun,unuttun bizi'demiyesin diye aradım"
   "iyi yaptın da,bu saattemi?"
   "uyuyor muydun yoksa,sen bu saatlerde pek bi hareketli olurdun,ne oldu yoksa yaşlanıyor musun kız?"
   "saçmalama,ne yaşlanması da diğer saatler torbaya mı girdi de gece arıyorsun.Ne o sayın kazanovamız arayacak birini bulamadı da eski defterlere mi düştü?"
   "ne kazanovası canım,o eskidendi.Artık kalmadı o yönlerimiz.Hem seni aramam için herhangi bir nedene ihtiyacım mı var ki?Öylesine aramış olamaz mıyım?"
   "olamazsın,çünkü öylesine arayan biri olmadığını ikimizde çok iyi biliyoruz.Ben aradığımda daha nbr dememe fırsat vermeden;'ne oldu hayırdır neden aradın beni?' diyen sen değilmiydin?O beylik laflarla,bişey yoksa neden arayayım senin öğretilerinden değil mi?"
   "of ya,helal olsun,iki cümleyle aradığıma pişman ettin.Güzelim işte seni aramamam için bir neden daha?"
   "arama o zaman.Sana beni aramı dedim.Sen bana 'bir daha arama beni,bende sana göre bir şey kalmadı,ancak hayalkırıklığı bulabilirsin,onunda bedelini ödeyeceksen' dediğinde yollarımızın bir daha kesişmeyeceğini düşündüğümden beri seni unuttum.Şimdi kalkmış bir an da samimi tavırlar sergilememi bekliyorsun.Evet gerçekten arama nedeninden bahset yada sana iyi geceler"
    "Seni özledim,ve izin verirsen sana gelip özür dilemek istiyorum"
    "bana gelip özür dilemek istiyorsun öyle mi?Bunca zamandır nerdeydin de şimdi tam seni unutmuşken hayatıma tekrar girmeye çalışıyorsun?"
   "uzatacak mısın böyle.Tamam işte kendimizi affettiricez,onun için gelmek istiyorum"
   "direk nedenini söylesene.Gidecek biri yok,canım sevişmek istedi ve tesadüfe bakki elimde bana hayır demeyecek sen varsın"
   "iğrençsin,iyi ki senden ayrılmışım.Bundan nasıl böyle bir sonuç çıkarabiliyorsun pes doğrusu"
   "iğrenç mi?Hafızanı tazeleyeyim;daha 2 ay evvel yine bir gece kapıma gelip özür dilemeye geldiğini söylediğinde yemiştim,bu yalanını ve o gece hayvan gibi benimle yatarken,beni gerçekten sevdiğini ve bana geri döndüğünü sanmıştım,ta ki iki gün sonra gidene kadar"
   "tamam,bi hayvanlık yaptım özür dilerim"
   "dur daha bitmedi.Bir kaç gün senden ses çıkmayınca seni aramaya başladığımda telefonlarıma cevap vermeyişini hatırladın mı;kaç kez aradım ve kaç mesaj çekmiştim hatırladın mı?en son telefonumu açtığında söylediğini hatırlıyor musun;'bir kaç kez seninle yattım diye kendini karım mı sandın,bi daha beni arama,tamam mı?' deyip suratıma kapatmıştın telefonu"
   "intikam mı alıyorsun şimdi"
   "intikam mı?Sadece beni arama diyorum,bende sendeki hayvanı doyuracak bir şey kalmadı.Git kendine başka birkaç gecelik ilişki bul,ertesi gün karın gibi hesap sormayacak birini"
   "şey,bu mudur yani?affetmeyecek misin beni?"
   "defol ya,lanet olsun sana"
   "iyi,kendine iyi bak ozaman"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder