Translate

Bumerang - Yazarkafe

24 Mayıs 2010 Pazartesi

kayıp şarkı sözleri

   Özür dilerim,ne zamandır yazmıyorum seni,yazamıyorum biliyorum.
   Dün gece yine yalnız yürüdüm:"yürüme" dediğin yerlerde,aklımda senli hatıralar dilimde senin en sevdiğin,benimse nefret ettiğim şarkı,belki mırıldandığımı duyabilsen çok sevinirdin ama duyamazsın,duymuyorsun.
   Yine kahveyi arttırdım;senin sevdiğin gibi değil senin kızdığın:"mideni deleceksin yine" dediğin kıvamda içiyorum ama biliyor musun o bile kesmiyor artık.Ağzımda bir garip pas tadı var;her fincanda gider sanıyorum,gitmiyor.
    Akşamları film izlemeye hiç ara vermedim-onlarda olmasa çıldırırım herhalde- yeni filmleri seçiyorum ki senle izlemiş olma ihtimalimiz olmasın diye,ve de içinde aşk olmayanları-ki sen çok severdin-izlemeye çalışıyorum.
   Hayallerimle hatıralarım sürekli bir savaş halinde.Aslında savaştan çok bir kıyım bir dram hali.Hatırlarım ezici bir iktidarla,hayallerimi yok etmiş durumdalar.Yarın kavramını yitirdim,sadece dünde yani sende yaşıyorum.Bu mu istediğin...Sanmıyorum...O halde bekleme ve bekletme...
   Gel artık.Gel ve özgür bırak beni.Birlikte düşler kuralım,hayallerimizin peşinde savrulalım,gel de senle ben yine biz olalım ve beraber mırıldanalım senin sevdiğin,benimse nefret ettiklerimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder