Translate

Bumerang - Yazarkafe

29 Ağustos 2010 Pazar

hayat çizgisi

                                       KORKU                                             AŞK

   Parmağımı şıklattığımda bana aşık olacaksın. Gece geç saatlerde, sadece yalnız sokak köpeklerinin olduğu, sokak lambasının pek de aydınlatmadığı bir noktadan geçiyorum; aklımda sen varsın ve korkmuyorum. Bir adam hızla yürüyor, bakışlarını bana dikmiş ve sanırım benden korkuyor, hayır korktuğu ben değilim; eve varmak istiyor bir an evvel, evde bekleyenlerine kavuşamamaktan korkuyor; sanırım aşık olduğu biri var.
   Birazdan uyuyacaksın ve bana uyanmayacaksın. Sana rüyalarında ses vericem, yol göstericem, hepsinde bana gelecek ve asla gitmeyeceksin. Seviceksin beni, sevebilecek misin? Ya sevmezsen; korkuyorum. Seni her şeyden koruyacak ve senin için her zorluğu göğüsleyeceğim, sen oldukça yanımda hiç bir şey korkutamayacak beni ve zarar veremeyecek sana; aşığım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder