Translate

Bumerang - Yazarkafe

22 Ağustos 2010 Pazar

mahrem

   "korkuyorum"
   " neden korkuyorSun?"
   "yA durmamız gerekeN yerde durAmazsaK?"
   "saçmalama nEden duramayalım, hem seN bana güvenmiyor musun?"
   "güvenmemek Değİl de, ne biliyiM hanİ ikimizde ileri gidersek, hAzır değilim buNa. Off ya ben kendimi kötü hissetmeye başLAdım bile"
   " lafagelince güven ama bu nokTaya geldiğiMizde söylediklerine bAK. UtandırıyorsuN bEni. Tamam vazgeçelim, benim tadım KAçtı zaten"
   "kızDın mı bAna? Tamam tamam hadi lütfen gitme"
   "yok yok geRçekten keyfim kaçtı, artık DevAm etmek bir görev ZORunluluğunda olur, işin büyüsü kaçtı"
   "özür dileriM ama ben... ne biliyim, tamam haklısın saçmaladım ama işte anla beni"
   "anlıyorUm, vazgeçtik iŞte; korkacak bir şey yok, oldu mu uzatmayalım"
   "ama sen kızdın biliyorum, küstün mü bana"
   "yok daha neler çocuk muYuz biz, ya bişey söYliYim mi biraz daha bu dialog uzarsa kendimden tiksinmeYe başlıycam, lütfen keselim bu muhabbetti. Hadi diğer odaYa geçip,başka bir şeYlerden bahsedelim, ne biliYim film izleYebiliriz mesela; ama içinde aşk olmasın"
   "bak kızmışsın işte"
   "bunu nerden çıkardın şimdi, aşk filmi olmasın dedim diYe mi?"
   "evet"
   "ben zaten aşk filmlerini hiç sevmedim ki"
   "ama olsun, kızdın sen"
   "iyi kızdım, oldu mu; rahatladın mı?"
   "ama kızma bana, beni anlamaYa çalış"
   "anlıyorum ve istediğini kabullendim daha ne Yapabilirim, bırakalım artık bu sohbeti"
   "tamam"
   "tamam"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder