Translate

Bumerang - Yazarkafe

6 Ağustos 2010 Cuma

neden?

   Çünkü yalnızdım; belki bir kaç iyi cümlem olabilse ya da hoşuna gidebilecek bir iki yalanım, ama yok. Döndüm; çünkü dönmek zorundaydım, çünkü yalnızdım ve de gidecek başka yerim yoktu. Kabul edecek misin ondan da emin değildim, denemek zorundaydım. Ne olacak şimdi...?

   Biliyorum; sen bu konumda gelsen bana, bu bahanelerle, asla derdim sana ve kapıyı yüzüne kapatırdım, eminim. Sende yapabilirsin, anlarım ve inan bana kızmam hatta hak veririm: "hak etmiştim" derim ama yapma, lütfen. Bunca zaman sonra olmasaydı, bunca yaşanan yaşanmamış olsaydı keşke,ama yaşandı ve şimdi burdayım,hem de en çaresiz halimle. Asla görmeni istemediğim; çaresiz, yalnız ve de gidecek senden başkası olmayan halimle. Ne diyorsun...?

   Bu kadar dinlemen, bu cümleleri yıllarca içime gömmek zorunda bırakmaman dahi yeter bana. "Neden sustum, neden bunları söylemedim" dememe gerek olmadan konuşabilmemi sağladın, onun için bile minnettarım sana. Şimdi ne olacağı ya da ne diyeceğin önemli değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder