Translate

Bumerang - Yazarkafe

16 Ocak 2011 Pazar

ADın



   İsmindeki sesli harfleri bağıra çağıra susuyorum; duy istiyorum, gör beni. Gözlerim gözlerini ararken kaşlarımı çatmış yolunda gelebilecekleri sen sanıp, dikkat kesiliyorum. Dokun istiyorum ruhumun en ücra yalnızlıklarına; yerini bul ve orada benimle kal istiyorum.
   Sana şiirler yazılsın istiyorum ve her yazılan şiir aslında senin için biliyorum. Kim ne söylerse aşka dair cümle içinde sen geçiyorsun; adındaki sessiz harfler ses buluyor, dile gelip beni çağırsınlar istiyorum.
   Yüzündeki gizli gamzende gizleneyim istiyorum; kimse bulmasın beni ve de gamzelerini. İsminin içindeki Y harfinde ruhumu teslim etmek istiyorum ki A beni ölümsüzlüğe götürecek biliyorum. Adını huzura ihtiyacım olduğunda sayıklıyorum; 21 kez sağlık için söylüyorum, 35 kez söylenince mutlu bir yaşama gidiyor herkese tavsiye ediyorum.
   Adının her dildeki yankısını duymak istiyorum, öğrenmek istiyorum her lisanı. Harflerinden başka isimler türetip; milyon kez onlara da aşık oluyorum. İsminin içinde senin adının herhangi bir harfini barındıran herkese güveniyor ve hepsini ayrı bir seviyorum.
   Adın mı; .....!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder