Translate

Bumerang - Yazarkafe

25 Ocak 2011 Salı

yalan(mış)

   "beni incitmek istedin öyle mi?"
   " evet. İncitmek istedim"
   " İyi incittin öyleyse ama bu sen değilsin"
   " Beni de kendine benzettin işte. Mutlu ol"
   " Kendimi incitmek için kendime yetiyorum zaten, neden bir başka ben daha yaratayım ki?"
   " Yarattın işte. Ben bile kendimi tanımıyorum sayende; eski ben kalmadı, mutlu musun?"
   " Mutlu mu? Keşke olabilseydim ama değilim. Bu kez mutsuzluğum nedeni senin kendini bana benzemekten koruyamamış olman. Ve daha önemlisi; kötü bir kopyam olmuşsun. Ben çok daha iyi incitirdim kendimi"
   " Nasıl yani. 'Seni sevmemişim, sana aşık değilmişim' diyorum  daha ne söylememi bekliyorsun. Herşey yalanmış; bundan daha kötü ne olabilir ki?"
   "Ben yalan söylerken kendime hakeret edildiğinin anlaşılabileceği bir intikam düşünmezdim; en azından karşımda ki bu açığımı göremezdi"
   " Ne saçmalıyorsun yine?"
   " Kendine hakaret ediyorsun; madem ki aşık değildin, neden benle onca zaman seviştin? Adını koymak ister misin?"
   " Hastasın sen ve de iğrençsin, iğrenç!"
   " Evet haklısın ama sen ben olmadığın için, bence mutlu olmalısın. Adını koymaya gelince; bu saatten sonra adını ikimizde biliyoruz, yalan yaşadıklarının..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder