Translate

Bumerang - Yazarkafe

7 Kasım 2009 Cumartesi

Duydum ki

Ben onu sevmedim,o bana bağlandı diyormuşsun;doğrudur.
Aşk yoktu zaten,olamazdı onla diyormuşsun;haklısın.
Ben bitirmedim zaten başlayan hiçbir şey yoktu,kendi kendini kandırıyordu diyormuşsun;kesinlikle öyle.
Ağlamak istiyordu ve bir nedene ihtiyacı vardı diye yorum yapmışsın;ağladım da,hem de ihtiyacım olduğu kadar.
Ben ona hiç bir şey vaad etmedim,kendi yazdı kendi inandı demişsin bir keresinde;hala yazıyorum ve her yazdığımada inanıyorum.
Beni olamayacağım kadar abartılı görüyordu ve bana aşık olmak için olmayan bir ben yarattı demişsin;işte bunu söyleme,seni sevmekle kendimi yeniden inşa ettim desem anlamazdın ki. Sevmeyen sende kendim olabildim,sen ne kadar uzaklaştıysan benden,kendimle o denli uzlaştım.Bana beni verdin sen,hem de hiç bilmeden hem de çok az bir bedelle. Kimileri ve hatta sen bile bunu anlamasanızda ben,beni sevmeyen seni severek hala yaşıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder