Translate

Bumerang - Yazarkafe

26 Kasım 2009 Perşembe

Hayatımdaki eksik gözlerin

"E anlatsana ya;hala yazıyor musun,hala operaya gidiyor musun?"
"Şey,artık pek yazabildiği mi söyleyemem,sanki daha önceden yazıyormuşum gibi oldu ama kusura bakma"
"Saçmala harika yazardın,bayılırdım yazılarına.Hala anlatırım,aklımda kalanları"
Kime anlatıyor,hangi yazımı beğendin ki hatırında kalmış olsunlar.Sen hiç bir zaman sevmedin ki yazdıklarımı,hep saçma ve takıntılı demez miydin yazdıklarıma?
"Yok ya abartıyorsun,sadece karalıyordum ve hepsi amatörceydi işte"
"Haksızlık etme,hatırlamıyor musun;bi gece yazdığın bir sahnedeki kadın kim diye kavga etmiştik.Ne komikmişim,ne çocukça şeyler için seni kırmışım;inanamıyorum kendime"
Allahım gerçekten de hatırlıyor ve ayrıntıları benimkilerden bile iyi.Ciddi mi gerçekten bu pişmanlığında.Ne yapmaya çalışıyor.
"Hatırlamaz mıyım?Neyse hatırlamasak belki daha iyi olur"
"Korkma kavga edecek değiliz.Zaten yeterince sana zarar verdim,bunca yıldan sonra denk gelmişken seni üzecek değilim,hele de yaptıklarımdan pişman olmama yetecek kadar süre geçmişken"
"Opera ya hala gidiyorum ve hatta daha sık gitmeye başladım"
"Şu konudan konuya geçişlerinde ki inceliğine hep hayrandım"
Ne yapmaya çalışıyor,amacı ne.Yoksa tekrar geri dönmek mi istiyor.Sanmıyorum,ama neden bu kadar samimi davransın,hele de bu kadar pişman ve alttan alıcı olsun.
"Bizden sonra kaç kızın daha kalbini çaldın bakalım,anlatsana"
Nasıl söylerim senden sonra sadece senin düşlerin ve adam gibi acılarım vardı geceleri koynuma giren,başka kimsem olmadı.
"Vazgeçtim,anlatma lütfen.Dayanamam ve ağlayabilirim kıskançlığımdan,bilirsin sulugözüm,ve biliyorum ki başkalarının seyredebileceği bir ortamda ağlamamdan nefret ederdin"
Evet;sulugözdün,evet;çok ağladın halka açık alanlarda,evet;çok kızardım ama sen hiç aldırış etmezdin ve hatta benim inadıma ağlardın.
"Sen söyle bakalım,evlendin mi yada hayatında çok kişi oldu mu"
Lütfen beklemediğim bir cevap vermesin,lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder