Translate

Bumerang - Yazarkafe

6 Aralık 2009 Pazar

Her şeyin başı 1

“ayrılmak istiyorum”

“ne dedin canım anlamadım”
“ben,ayrılmak istiyorum”
“nee”
“lütfen fazla tepki verme ve nedenini sorma”
“sen şaka mı yapıyorsun,bu aptal espri anlayışı nerden aldın bilmiyorum ama saçmalıyorsun”
“ben ciddiyim,anlamayacağını biliyorum ama bunu yapmak zorundayım,yani yapmak zorundayız”
“ne diyorsun sen ya? Nerden çıktı,ne oldu? Dün gece bir şey yokken bugün ayrılmak ne demek ya. Saçmalama ve kapatalım bu konuyu”
“ben birazdan gidicem”
“nereye?”
“bilmiyorum”
“ne diyorsun sen ya. Peki neden söyle bana”
“sorma dedim ya,anlatsam da anlamayacaksın ve sonuçta değişmeyecek”
“çocuklara ne diyicem?”
“onu da düşünmedim ama sen bir yol bulursun”
“hiçbir şey düşünmedim ama ayrılmak istiyorsun ve sebebi de yok öyle mi?”
“sebebi var”
“ne peki o zaman söyle de çocuklara babanız bizi şundan ötürü terk etti diyeyim”
“anlatamam,anlamazsın”
“bence kes sesini de uyu biraz,yarın aklın başındayken konuşuruz”
“kalamam,bu gece gitmezsem,bir daha gidemem ve bunu konuştuktan sonra da kesinlikle gitmeliyim”
“sen ciddisin”
“evet”
“defol o zaman lanet olası,defol”
“bunu beklemiyordum”
“ne bekliyordun ‘sen nasıl uygun görürsen’ dememi mi bekliyordun lanet olası”
“bence çirkinleşmeyelim,seni iyi hatırlamak istiyorum,buna ihtiyacım var”
“canın cehenneme nasıl hatırlayacağın umurumda değil,biri mi var?”
“ne,hayır asla”
“ee sebep ne o zaman. Ne oldu da buna karar verdin?”
“hiçbir şey. Ne senle ne çocuklarla ilgisi yok. Sadece gitmeliyim”
“defol o zaman,bağırtmadan beni defol. Çocukları uyandırmadan defol git hem de hemen”
“çocukları görüp çıkıcam”
“hayır çocuklarıma dokunma hemen defol,derhal. Allah belanı versin”
“seni sevdim hem de çok,bunu bil.”
“lanet olsun sana da sevgine de,ne bu filmlerde mi gördün bu sahneyi hasta ruhlu adam. Evet sende hastasın hasta ve takıntılı”
“daha fazla çirkinleşmeden gidiyim ben”
“sadece kaçmayı bildin zaten,git bakalım. Ama bu kez dönecek bir evin olmayacak,sakın döneyim deme”
“peki elveda”
“…”

Bunu gerçekten yapmalı mıydım? Hayır pişman olmak yok,gereken buydu ve bedel gerekiyorsa ödemeliydim. Başka yolu yoktu;bu saatten sonra pişmanlık yok,sadece hisler var ve hislerin kaleme yansıması. Umarım dinmez bir acıyla kavrulurum yalnızlığımda ve umarım daha önce hiçbir insanın yaşamadığı özlemi çekebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder