Translate

Bumerang - Yazarkafe

6 Aralık 2009 Pazar

Her şeyin başı 2

Kim bu gecenin bir vakti arayan;umarım o değildir ve umarım dönmemi istemez.

“efendim”
“abi merhaba nbr”
“iyi ya dostum hayırdır,gecenin bu vakti”
“şey nerdesin sen”
“neden?”
“neyse bir şey duydum doğru mu?”
“evet doğru,evi terk ettim ve dönmeye de niyetim yok”
“konuşalım mı,nerdesin sen yerini söyle geleyim. Tamam dönme ama bir konuşalım belki de o kadar büyük bir sorun yoktur ha ne dersin?”
“yok ya konuşmamıza gerek yok. Ben kesin kararlıyım ve bildiğin gibi bir şey de değil. Hani senin yada bir başkasının düzeltebileceği bir sorun yok,aslında herhangi bir sorunda yok”
“ee ne diye evi ve aileni terk ettin o zaman,hasta mısın oğlum sen?”
“sen de mi başlayacaksın,takıntılı olduğumu söylemeye”
“yok da,nedir o zaman seni gecenin bir yarısı evi terk etmeye götüren. Oğlum karın evde ağlıyor,yakışıyor mu sana. Böylesi harika bir insana yapılır mı bu. Senin her an yanında olmuş,senin her halinde sana destek olmuş birine yapılır mı bu,bence hak etmiyor böyle bir çirkinliği. Eğer bilmediğim bir hatası olmuşsa söyle bana,düzeltemezsek tamam yine dönme ama böyle yapma. Hadi nerde olduğunu söyle bana”
“bunu anlamanızı beklemiyorum;ne senin ne de karımın ama doğru olan bu. Bunu yapmalıydım sadece yapmalıydım bu kadarını bilin ve lütfen anlayış gösterin”
“tamam benle konuşmayacaksan seçil hanımla konuş belki ona anlatmak istersin”
“ne sanıyorsun sen beni ya,o deli karıya anlatacak bir şeyim yok. Ayrıca ben hasta falan değilim,bak beni iyi dinle o deli doktoruna sırf karım istiyor diye gittim ihtiyacım olduğu için değil ve şimdi karımda olmadığına göre hiçbir neden kalmadı o salak karıyı görmeme”
“tamam,ben geleyim sadece konuşalım o kadar başka bir şey olmayacak,tamam mı?”
“gerek yok,hadi sana iyi geceler”
“alooo”
   Bu insanları anlayabilmiş değilim;neden kahramanlık yapmak isterler,neden insanların özel hayatına müdahale etmeyi iyi niyet sayabilirler. Ne sanıyorlar;konuşursak her şey değişeceğini mi,yada fikrimden bir anda vazgeçirecek kadar ikna edici bir hitabete sahip olduklarını mı?
   Sanırım telefonu kapatmalıyım hatta hattı mı iptal ettireyim yeni bir hat yeni bir hayat. Evet en doğrusu sanırım bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder