Translate

Bumerang - Yazarkafe

4 Aralık 2009 Cuma

Rutine Özlem

Sabah olduğunu farkındayım ama kalkmak içimden gelmiyor;kalkmaktan kasıt yataktan çıkmak.Uyuma ihtimalim yok bu andan sonra,sadece uyanmasını bekliyorum;beklemekte öyle saatler değil,bir kaç dakika.Sonra hemen sokuluyorum ona,hissediyor-hissetmemesi mümkün değil- ve oda bir sokuluyor bana,ama onun niyet sanki birazdan der gibi.Ben kendimden beklenmeyen bir sevecenlikle tatlı sözler sıralıyorum-sabahın köründe hangi bilinç altından besleniyorsam- ve karşılığı güzel geliyor.Hafif bir mırıltı eşliğinde "çok şekersin" ler falan ve vücudunu vücuduma yaslıyor,adeta plazmik -sıkıştırılabilme alan kuramına ters-bir durum.Benden taraf dönüyor ve gözlerini açmadan "günaydın" ile sanki yeni tanışan mesafeli insanlar modunda sohbet girişimine niyetleniyor,ama benim bu mesafeli hale tepkim,onu susturacak nefesimi ağzına üflemek oluyor.Ağzım kokuyor mu diye düşünmeksizin daha bir sarılıyorum vücudunun her noktasına.Geri bildirim beklenen gibi.
Ve aslında en beklediğim an;kalkıp duşa giriyorum,bir an evvel ter ve binimum vücut sıvısının iğrenç harmanından kurtulmak üzere.Biliyorum ki çıktığımda kahvaltım hazır olacak-zaten şimdiden sesler gelmeye başladı mutfaktan- ve de gazetem.Bir yandan televizyon açık olacak,bir yandan gazetemi okuyucam ve sohbet edicez;konu henüz belli değil.İncir reçeli,közlenmiş biber,tam kıvamında-ben bilmiyorum ama o iyi yapıyor-yumurtam,üzerine kırmızı pul biber ve zaytinyağı dökülmüş domates,peynir,tam olmamış hafif acımsı zeytin ve bazan değişiklikleri ile oluşan süpriz kahvaltı katıkları.
Çayım doldurulur doldurulmaz başlıyor kahvaltı keyfimiz.İlk kelimeler hep ondan ama sohbeti ben sürüklüyor ve konuyu ben tasarlıyorum gelmesini istediğim yöne.Sonra bir çay daha ve bir tane daha.En sonuncu bardağım elimde balkona geçiyorum.Masayı topluyor,duyuyorum birazdan yanıma gelecek ve sinemaya gidelim mi diyicek,bende "tabi ki" diyicem ve zaten hangi filme gideceğimizi daha önceden seçtiğim bir film olacak ama karar sanki onunmuşçasına o "buna girelim" diyicek.
Akşam eve gelicez,biraz yorgun.Biraz kitap okuycaz ve sonra "ben çok yoruldum,yatalım mı" diyecek ve yatağa geçicez ama hemen uyumiycaz,zaten oda uyumayı kastedmiyor olucak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder