Translate

Bumerang - Yazarkafe

21 Şubat 2010 Pazar

dialog

terkeden:merhaba
terkedilen:ne işin var burda?
terkeden:sana da merhaba
terkedilen:evet seni dinliyorum
terkeden:içeri davet etmeyecek misin?
terkedilen:hayır
terkeden:güzel bir başlangıç oldu ya neyse.
terkedilen:daha fazlasını da hakediyorsun ya,burda olmaz komşulara rezil olmak istemiyorum
terkeden:iyi ya içeri al,konuşalım.
terkedilen:neyi
terkeden:özür dilemeye geldim anlamıyor musun? Sensin yapamıyacağımı anladım
terkedilen:hadi ya,ne değişti de algıların açıldı,bu kadar zaman sonra.Hem de tam sensizliğe alışmışken. Sahi bilerek mi yapıyorsun yoksa şizofren falan mısın?
terkeden:işte yine başlıyoruz. Ne kadar uğraşsanda kavga etmeye değil,özür dilemeye geldim. Yeniden başlamak istiyorum.
terkedilen:kendinden bu kadar emin olmanın nedenini öğrenebilir miyim?
terkeden:nasıl yani?
terkedilen:tekrar başlamak isteyeceğimi nerden çıkardığını soruyorum. Buraya bu kadar rahat gelebldiğine göre sonuçtan emin gibisin.
terkeden:hadi ama,seninde beni sevdiğini biliyorum
terkedilen:sende seviyor musun yani?
terkeden:elbette yoksa burda işim ne?
terkedilen:peki neden terkettin öyleyse,ve sana günlerce yalvarmama rağmen dönmezken şimdi bu iyi niyetin nedeni nedir?
terkeden:yine senin şüpheciliğin,döndüm çünkü seni seviyorum ve sende beni. O zaman birbirimize acı çektirmeyelim
terkedilen:biliyor musun,sevmek konusunda haklı olabilirsin;evet hala seni seviyorum ama acı çektirmeme konusunda yapacağım tek şey var,sadece üzülme demek.
terkeden:ne demek bu şimdi;naz mı yapacaksın. Tamam ben zaten bunu bekliyorum ve de haklısın
terkedilen:naz falan değil. Bir başkasıyla beraberim

şaşkın:ne,saçmalıyorsun.Eğer amacın beni incitmekse lütfen başka bişey kullan
intikamın egosu:üzgünüm ama bunu sen istedin. Ne bekliyordun sonsuza dek seni bekleyeceğimi mi ve de istediğin zaman geri döndüğünde bulabileceğin bir ezik olacağımı mı?
yıkık:nasıl yaparsın,defalarca ayrılıp tekrar bir araya gelmedik mi? Biliyordun sinirim geçince sana döneceğimi
psikolog:biliyordum ama senin bilmediğin bu saçmalıktan sıkıldığım dı. Ne sanıyorsun bunu çocuk oyunu falan mı.Sana bişey söyliyim mi;bence senin sorunların var. Hiç kimse bu kadar değişken karakterli olamaz
kızgın:lanet olsun. Bu ilişkinin bu hale gelmesinin tek nedeni sendin şimdi kalkıp bana akıl verme,lanet fikirlerini kendine sakla. Ha bu arada sorunu olan biri varsa oda sensin
galip:olabilir ama kapımda olan da sensin
ölmek isteyen:ne olacak şimdi,lütfen bi şans daha ver. Bu kez değişicem
yıllardır beklediği an gelen:dedin ya bir çok kez ayrılıp tekrar bir araya geldik diye;doğru ve onların hepsi birer şanstı ama sen limiti tükettin.
çaresizliğin yalancısı:hepsini düzelticem,sana söz veriyorum.Ve sende göreceksin ki her şey güzel olacak,değiştim geçekten.
kendinden emin:hoşçakal.Lütfen eski hayatına dön ve beni unut. Sen haklıydın biz ayrıyken daha mutluyuz,beni terkederek bana bu hayatı verdiğin için teşekkür ederim.Sen ayrılmasan ben cesaret edemezdim ve bu güzel ilişkime asla başlayamazdım.kendine iyi bak.
B planı olmayan:yeni numaranı bilmiyorum,ama numaram sende var bana ulaşmanı bekliycem
son sözü söyleyen:bekleme,aramıycam.Bir kadın bir kez aşık olur,sonrakilere sadece aşık rolü yapar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder