Translate

Bumerang - Yazarkafe

8 Mart 2010 Pazartesi

D


orta yeridir D...

Aralık kalmış bir gönüle sızan her misafir gibiydi gelişin.Geldiğin kadar kararlı gidersin sanıyordum,ve misafirliğin fazla sürmez diye tahmin ediyordum;yanıldım.

Senden öncekiler gibi,yaşanmışlıkların kırıntılarını bana bırakman kafiydi,öyle adam akıllı hatıralar gerekmiyordu seni anmam için;çünkü anmalardan hoşlanmazdım ama sen öyle asitli bir geçmiş yarattın ki içinde hatıralar olan;hala geçmedi.

Her aşk sonrası;anlar kalırdı,naftalinli saklama koşullarında.Sen geldiğinde, terkedenlerin terketme nedenleri müzemde,sana ayırdığım boşluğa sığmayacak kadar arta kaldı,giderken bana bıraktıkların.

Herkes gitmek isterdi daha geleli çok olmamışken,sen gitmekden bahsetmedin hiç ve ben gittiğini anlamadım;sen gideli olmuşken hayli zaman.

Tüm yıkıntıların tedavisi vardı;ansızın gitmelerin,aldatılmaların ve hatta aldatılanların vicdan sancılarının da,ama sensizliğe bağışık olmayan yanlarımın sana bağımlılığı hala kronik rahatsızlığım.

Hiç bir gidene tek kelime yazmadım ve hatta "kendine iyi bak" samimiyetsizliğini bile gereksiz gördüklerim oldu,oysa sen giderken neler söylemek istedim ama tek kelime edemedim ve şimdi sayfalar dolusu seni yazıyorum.
Daha ne kadar yazabilirim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder