Translate

Bumerang - Yazarkafe

6 Nisan 2010 Salı

senden sonrasıyım

   ...aklın zehiri,zehrin aklıyım.
   Canım her sıkıldığında aklıma düşüyorsun,toprak kokmaya aday yağmur damlası gibi ve aklımla her temasın yakıyor hücrelerimi;sensizliğim,senden yoksun geçen günlerimi hatırlatan katilim oluyorsun.Nefesim kesilicek sanıyorum,son nefesim olacak hissiyle derin bir soluk çekiyorum içime,gözlerim yaşarıyor ve ağladığın zaman yanaklarından süzülüp,gamzelerine dolan gözyaşların düşüyor aklıma;seni ağlatmış olmanın yıkımıyla ölmek istiyorum,nefes ciğerlerimi kendiliğinden terkediyor,bir daha dönmemek üzere.
   Umudumu yitirdiğim her an seni hatırlıyorum;hayat enerjini,cömertçe bende heba ettiğin ama kesinlikle pişmanlığa dair bir duygu hissettirmeyişin geliyor aklıma;kalan son umudumu aslında çoktan yitirdiğimi farkediyorum.
   Seni özlediğim zamanlarda;yiten sevdamız saldırıyor hatıralarıma ve bu sevdanın katili olmamın nefretiyle sarsılıyorum.Kurtulmak için verdiğim her çaba beni sana,beni sensizliğin batağına sürüklüyor,daha bir özlüyorum seni.
   Seni yazmak istediğim de anlıyorum ki ben yazamıyorum;henüz daha seni yazacak kelimeler yok yada ben seni yok ettiğim gibi kelimelerimi de senle gömmüşüm.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder