Translate

Bumerang - Yazarkafe

8 Nisan 2010 Perşembe

paranoid

   ...olmasa da olur muydu,beni oldurtan mıydı?
   "ben gidiyorum"
   "şimdi mi?"
   "evet,gitmeliyim artık.Daha fazla geciktirmenin anlamı yok."
   "bu gece kalabilirsin,istersen"
   "sende biliyorsun ki,şimdi gitmezsen bir daha gidemem.Bunu çok yaşadık ve çoktan yapılması gerekeni konuşuyoruz"
   "tamam,tamam bunun içinde kavga etmeyelim lütfen,çok yoruldım"
   "cidden kavgalarımıza neden olmayan herhangi birşey var mı?Ayrılırken de ayrılığın formayını tartışabiliriz"
   "iyi gideceksen,sen bilirsin.Peki nereye gideceksin bu saatte,gidecek bir yerin var mı?"
   "aslında yok.Yani hep ayrılmaktan bahsedip,onlarca kez provasını yaptık ama hiç gitmedim,gidemedim ki.Gidecek bir yer bulurum herhalde?"
   "saçmalama ya.Bu saatte kime gideceksin.Yarın gidersin,bu gece kal burda.Zaten bunu öğrendikten sonra gitmene izin veremem."
   "gitmeliyim,gitmezsem ..."
   "şey sorun şeyse.içerde yatabilirsin;çekyatta yada burda benim yerimde sen yat ben içerde yatarım,ya da...dokunmayız birbirimize yani bu yapabildiğimiz geceler çok oldu"
   "lütfen hafıza mı canlandırma.Sorun...Aslında kalırsam,biliyorsun sana kayıtsız kalamam.Gitsem iyi olacak..."
   "sen bilirsin de;çok geç oldu"
   "son araba kaçtaydı,gitti mi ki?"
   "evet"
   "şey,emin misin"
   "eminim.yarın ilk arabayla gidersin"
   "sanırım başka çare gözükmüyor"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder