Translate

Bumerang - Yazarkafe

1 Mayıs 2010 Cumartesi

(A)A

   Kaybolmak istiyorum;yolu olmayan bir şehirin,kaydı haritalarda yer almayan bir kasabasında,oturma izni olmayan ve de hatta oturulmaz raporu sahipli bir apartmanın,en alt katında-bodrum ya da kazan dairesinde-yeşil duvarlarınının keskin kokusuna inat,penceresiz bir evde.
   Yok olmak istiyorum;herhangi birine ve ya herhangi bir şeye yararı dokunmayan bir varlık olmamak adına,
   Çürümek istiyorum;belki kansere derman olabilecek yada hiç olmazsa güzel bir kızın cildinde nemi tutacak,sonradan hoşlaştırılmış kokulu,bir kremin ana maddesinin elde edilmesi ihtimalli bitkinin köklerinde;hayata karbonsal bir katkı sağlamak için.
   Benim olmanı istemiyorum,senin olmak da;biliyorum ki istemekle olmak bambaşka şeyler.
   Sevmek istemiyorum;sanırım beceremedim,sevilmek istemiyorum;eminim istesem de sadece acı çekerim,çünkü istemekle elde etmek çok başka şey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder