Translate

Bumerang - Yazarkafe

16 Mayıs 2010 Pazar

turn off

   Bu aralar yok olmakla eş değer bir şeyler istiyorum,belki kapatmak kendimi ya da ne biliyim biri gelip de kapatsın beni istiyorum.Ne kimseyi görmek ne de kimseyle görüşmek değil isteğim.Sadece yok olmak;sadece varlığı hissedilemez olmak istiyorum,bir süreliğine.
   Sürekli bir bekleme hali;tüm yaşantım.Kısır yaşam döngüsünün içine sıkışmış bozuk bir algoritmayı düzenleme çabasındayım ki ne algoritma bilirim ne de buna kudretim var.Sen!Sen yapabilir misin;yani benim hayatımı düzenleyebilir misin?Eğer öyleyse hemen gel;lütfen hemen gel.Yazık olmadan,son olmadan gel,bunca zamandır beklettiğin yeter.Hadi tüm benliğimle,yıllarımı verdiğim emeklerimle oluşturduğum altyapımla seni bekliyorum.Ya gel beni sonlandır,ya da gel başlayalım hayata;tüm hayatımca tasarladığım öykümüze...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder