Translate

Bumerang - Yazarkafe

10 Haziran 2010 Perşembe

düşenerji


Beşer: Ulaşmak isterdim ona,sesimi duymasını isterdim,beni anlamasını ve "gel" demesini isterdim hepsinden çok.
Derviş: Ne o sana gel diyebilir ne de sen ona neden gel demedin diyebilirsin.Hayat sizi bir araya getirdiğin de ne sende söz kalır ne onda,ne sen anlayabilirsin nasıl olup bittiğini ne de o anlatabilir anlamadıklarını sana.
Beşer: Nedir öylseyse bunun sırrı.Öylece bekleyelim mi?Bizim seçme şansımız yok mu yani?
Derviş: Sen onu şuan düşlüyor musun?İşte seçimin.Seçimini yaptın;yanlış yok burda,doğru da,sadece senin düşlerin var ve bide hayatın kuramını anlayamadığımız sayacı.Senin için zaman işliyor;sen ne kadar net düşünür ve ne kadar ardısıra kesintisiz enerji yollarsan hayat sona o kadar hızlı getirir;Onu.Yok sen sürekli kararsız kalıp da "acaba" yada "keşke" lerde takılırsan hayat sürekli senden aldığı yazgıyı değiştirir.
Beşer: Şimdi tek yapmam gereken beni aramasını düşlemek mi?
Derviş: Aramasını istiyorsan,elbette sadece arar.Her hangi bir neden için sabahın köründe arar ve hiç olmadık anında hiç olmadık cümlelerle konuşursunuz ki sonra telefonu kapatır.Sadece aramasını istiyorsan!!
Beşer: Tüm detayları mı düşlemeliyim yani;ne zaman aramasından,konuşacağımız cümlelere kadar mı?
Derviş: Hayat işini kolaylaştıranın işini kolaylaştrır.Sadece aramasını istemekle düğmeye bastın,seni arayacak.Daha fazlasını istiyorsan hemen şimdi başla yoksa senin boş bıraktığın yerleri hayat doldurur.
Beşer: Aslında aradı beni ama ne istediğim gibi oldu ne telefonunu kaydettim,öylesine bir sebeple belki de tek enerjimi yok ettim.Keşke ...
Derviş: Keşke yok!Dünyada ki tüm denizler mürekkep,tüm ağaçlar kalem olsa yazabilecekleri en kötü kelimedir;keşke.
Beşer: Tamam!Şimdi düşlemeye başlıyorum hem de en detaylısından;beni arasın ve neden aramdığı mı sorsun;"bende numaranı senden izinsiz kaydedemezdim,benim tarzım değil"diyince oda,bana: "şu aralar stresliyim birileriyle sohbet etmeye ihtiyacım var,işin yoksa kahve içelim mi" desin...
Derviş: Bizi de düşüne tanık etmek zorunda değilsin,suskunluk haliyle de evren seni okur,sen yeter ki net mesajlar yolla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder