Translate

Bumerang - Yazarkafe

13 Haziran 2010 Pazar

Sus(a)mak


Suskun...Sensiz...

   Gece yarısı,boğazım yanıyor ve mutfağa gidip bir an evvel buz gibi soğuk suyla dişlerimi sızlata sızlata,içimdeki yangını söndürmek istiyorum.İçimde sanki bir çöl var,yada güneşi yutmuşum.Hem terliyorum hem de üşüyorum.
   Rüya gördüğümü hatırlıyor gibiyim ama ne gördüğümü tam hatırlamıyorum,aslında gördüğümden emin de değilim.
   Sen ve senle olan bir anı aklımda;büyük ihtimal rüya gördüm ve sen vardın ki gecenin bu vakti tuvaletin yolunu bile bulamayn zihnim seni nerden ve neden hatırlasın.
   Dolapta ne güzel görünüyor karpuz gözüme;kesip yesem mi acaba.Sen olsan:"bu saatte mi"derdin,bilirsin çok severim karpuzu.Rüyamda buna benzer bir olay mı vardı,yanlış mı anımsıyorum.Yok ya bu kadar tesadüf mümkün değil,rüya da senle beraber karpuz dialoğunu yapıp şimdi dolapta karpuzu görüp gecenin bu vakti karpuz mu yemek istiycem.
   En iyisi gidip uyumaya devam etmek,zaten kaçtı mı gelmek bilmez lanet bir uykum var-sen gittiğinden beri yalnız uyanmanın acısıyla,uyumak istemiyorum- birde karpuzla falan uğraşamam,hele bende ki karpuza olan doyumsuzluk da eklenirse,gecenin bi vakti karın ağrısı çekmeye gerek yok.
   Hala senin beğendiğin yastık kılıfını kullanıyorum,senin aldığın pijama her gece üstümde,tek bir farkla;yastığın diğer yanıda bana kaldı,pijamalarımsa sen kokmuyor artık,ben ve de sensizlik kokuyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder