Translate

Bumerang - Yazarkafe

7 Temmuz 2010 Çarşamba

Birkaç gün daha


   Dinlediğin her müzikte seni tanımaya çalışıyorum,okuduğun kitapların adlarını içimden tekrarlayıp alana dek unutmamaya uğraşıyorum!Kelimelerinde kendimi arıyorum;belki bana dair bir işaret vardır belki bir şeyler anlatıyorsundur da tek kelimeyi,tek işareti kaçırmayayım diye.Gözlerini izliyorum,ellerini,nerde oturduğunu ve sebebini detaylandırıyorum,gün içinde ismi geçenlerin kim olabileceklerini çözümlemeye çalışıyorum ki;bazen canım çok sıkılıyor,bazense kendimi kandırarak teselli buluyorum.
    Akşamlarım;analizler,duygusallıkla karışık mantıksal çözümlemelerle geçiyor;tabi ne kadar objektif olduğu tartışılır.Gecelerim uykusuz,ama rahatsız etmiyor beni;çünkü senli düşler kuruyorum,sadece sen ve sadece ben;ne isimler önemli ne de mekanlar.
   "Belki" diyorum...sonra ;"inşallah"...sonra "neden olmasın"...sonra...E!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder