Translate

Bumerang - Yazarkafe

5 Eylül 2010 Pazar

tümdengelim

   Tersten başlamak,bizimkisi; olmuşlara inat farklı takılma sevdası, hani marjinal dediklerinden ki bizde öyle bir dert de yok. Farklı arayışların yaratttığı süreç; benden sana akan, senin kabul dahi etmediğin bir anlaşılamama hali.
   Normal olmaya dair, içten içe edilen ama kabul görmeyen dualarım gibi, senle olmayı istemek aldığım her nefeste. Toplumlarca kabul görmeyen bir sosyallik dışılık; sana verebildiğim. Gördüğü neyseyi rüya sanan bir halisünasyon hali misali beni algılayamayışın.
   Çok duyduğum ama asla kanıksayamadığım, öyle olsun diye bir çabamında olmadığı bir kişilik tiplemesiyim; bir numune. Yine de sana en uysal yanlarımla geldim,en kabul edilebilir hallerimi takındım. Biliyorum becerebildiğim söylenemez ama yine de denedim, hala da deniyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder