Translate

Bumerang - Yazarkafe

12 Kasım 2010 Cuma

rüyalarıma aldanmışım

   Rüyalarımı hiç anlatmazdım ve sen çok kızardın, çoğu zamanda küser: "bir daha bende anlatmıycam" derdin ama yine anlatırdın. Neden anlatmadığımı söyleyemezdim sana, söylediklerimse seni tatmin etmezdi asla..
   Seni paylaşmak istemedim, evet seni paylaşmak istemiyordum; dokunsun istemiyordum farklı zihinler seninle olan dünyamıza. Rüyalarımda seninle mutluyduk, harikaydılar. Rüyalarımın büyüsü bozulmasın batıl inancıydı belki ama senden bile gizlemeye çalıştım. Seni herkesten ve hatta senden bile gizlersem büyü bozulmaz sanıyordum.
   Rüyaların tersi olur derdi yaşlı komşu kadınlar anneme, öyle hatırlıyorum. Saçma biliyorum ama inanıyordum ve rüyalarımda seninle mutluyken, sana anlatırsam tersi olur bir gün ayrılırız diye korkuyordum, tahtaya vuruyordum...
   Hiç anlatmadım; ne sana ne de bir başkasına ama rüyalarım gibi olmadı rüyalardaki gibi mutlu olamadık. Tersi olmamalıydı rüyalarımın; çünkü ben kimseye anlatmamıştım, hatta sana bile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder