Translate

Bumerang - Yazarkafe

13 Aralık 2011 Salı

unut(ma)mak

   "Hiç bir şeyi unutmak istemiyorum" dedi çocuk...
   "Öyleyse unutmamakla lanetliyorum seni" dedi tanrı...
   " Allahım, yardım et. Yardım et, unutmama. Tüm kötü anıları sil beynimden, çocukken ki gibi başımı yastığa koyar koymaz uyuyabilmemi sağla" dedi, orta yaşa biraz yakın genç...
   " Adımı bile hatırlamıyorum, yüzler tanıdık biliyorum ama kim olduklarından emin değilim. Tanıyor muyum onuda hatırlamıyorum, ne olurdu bu kadar unutkan olmasaydım Allahım" dedi yaşlı insan...
   "Beni unuttuğuna inanamıyorum, onca yaşadıklarımızdan sonra Allah belanı versin" dedi; " Adın şeydi, şey" diye yalan söyleyen eski erkek arkadaşına, tüm nefretini kusmak isteyen ve genç erkekten sonra üç tanesinin daha hayatına girmiş, genç kız...
   "Seni unutmak mümkün mü" dediğini hiç duymadı; ekranda ki alımlı kadın kendine asla ulaşamayacak olan hayat yeniği adamın...
   "Keşke senin beni unuttuğun gibi kolay olsaydı benim de seni unutmam" dedi; duyguları gözlerinden süzülen yaşlar kadar gerçek kız...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder