Translate

Bumerang - Yazarkafe

22 Mart 2012 Perşembe

Ruhumu Azad Et


   Yeni bir bedene yeniden girmişken, kabuklarımdan sıyrılıp; seni gördüm rüyamda. "Neden izin verdin hayatına girmeme" dedim, sustun. Çıplaktın, küçük göğüslerin geldi ellerime ama dokunmadım. Yeni bir ruhu sömürüyorum sandım, suçlu hissettim bir başkasına daha kendimi sevdirdiğim için. O da beni seviyor sanıyor, senin de sandığını anladığın yıllar sonrasında itiraf ettiğin gibi, kaç zaman sonra uyanacak benim yalanlarımdan ve sen gibi lanetleyecek mi O' da beni.

   "Özür dilerim" dedim yüksek sesle, duyamadım sonrasında seni; elimi komodine vurdum O' da uyandı, ben cevabını duymak için tekrar uyumak istiyordum ki, seviştik; uzun uzun. İlaç niyetine aldı beni içine, yeni bir beden de can bulayım diye, canından parça gibi beni içinde tuttu.

   Çıplaklığın geldi aklıma, O'nun güzel vücudu gözlerimin önündeyken; taptaze düşler gibi. Bir gün O vücutta solacak mı benim yüzümden, bir lanet daha mı olacak hayatıma.

   Özür diledim senden, neden sustun? Beni affettiğini neden söylemedin, gözlerim henüz açılmamışken, bağıra bağıra sesini duyurmadın bana; neden?

   Özür diledim senden, dinciler gibi "hakkını helal et" dedim mi emin değilim ama dilimde öyle bir tatla uyandım, O'nun dilinde ki kayganlıkla dahi gitmedi bakırımsı tat.

   Sana her söylediğim yalan için, özür dilemedim; şimdi diliyorum. Yine rüyama girip beni affettiğini söyler misin? Ruhumu serbest bırakır mısın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder