Translate

Bumerang - Yazarkafe

11 Nisan 2012 Çarşamba

Ne yazar; YAZAR?

   Ne zaman biter bir insan;yazar olduğu iddasına soyunmuşken yazamadığı zaman mı? Yazabildiğini sandığı karalamalarda ki vahim hayatına şahit olduğunda mı? Yazılarını okutabileceği herhangi biri hayatında olmadığında mı yoksa?

   Yazılan bir hayatı yaşayan ölümlü, yazdığını sanıp aldandı; oyun da bu ya, aldanmasındaydı. Egosunu beslerken, usul usul; "günaha giriyorsun" dediler, aldırmadı; ciddiye alsa da aldanacaktı, dikkate almadı başka türlü aldandı.

   Yüreği can bulsun diye; mecburdu bir başka beden bulmaya. Eksikti, eksiltili olmalıydı ki; güç yettirmesin baş kaldırmaya. Avundu zamanlarca; kimi zaman unuttu, bazen de umutluydu. Yüreği başka bedenler ararken, yüreklerin hedefindeki bir bedeninde sahibiydi; aranmaktı ve aramak.

   Kimi çok çabuk buldu, kimi bulduğunu sandı, bazıları bulamayacaktı ki umudu hiç eksik olmadı, bir kısmı bulamayacaktı zaten umutları da yoktu. Bilmiş konuştu; bulmuşlar, nasıl bulamadıklarına dair ders verdi; bulamamışlar. Büyük kısmı suskundu, kabullenmiş.

   Ben yazdım; bulduğumu sandıklarımı, bulmaya umut kırıntılarımı, kıyısında asılı kaldıklarımı, özendiklerimi, düşlediklerimi, bulanları kıskanmalarımı, özenmelerimi, özensizce heba ettiklerimi, bulduğum anlarda dahi özlediğim ama hiç olmayanı; yazdım ve yazıyorum.

   Duymasın diye beni bulan, yürek; bedenimi konak ettim. Besleniyor benden, o var oldukça ben eriyorum. Yazdıklarımla çiziktiriyorum varlığımı, başka yüreklere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder