Translate

Bumerang - Yazarkafe

24 Temmuz 2012 Salı

İstemek yeter mi?

   Yeni bir başlangıç benim istediğim; herkes gibi.
   Bambaşka bir kişilik yaratmak istediğim, kendine acıyan ve kişiliğinden nefret eden herhangi bir ezik gibi.
   Düşler de yaşamak, rüyalardan uyanmamak istemekte aynı zayıflığımın yan etkisi.
   Yeni bir AŞK değil artık beklentim; devam edebileyim istiyorum en azından sonuncuya, sonuncusundan evvelkine devam etmeyi istediğimden daha çok.
   Görüntüler bir görünüp bir kaybolmasın, stabil resimleri gördüğüm hayatlarım olsun; yaşananlardan arta kalanlar değil.
   Gülerek uyanayım istiyorum, kahkahlardan içim geçip uyuduğum yatağımdan.
   "Günaydın" diyen nefesin ılıklığı sürekli olsun, kokusu değişmesin, gözlerinin rengi bir öncekiyle aynı olsa da bakışlarda ki derinlik farklı olmasın istiyorum.
   Değişen mevsimle, "değişen tenlerin kokusu müze"min müdavimi bir tek kişi olsun istiyorum. Ziyaretçileri de olmasın.
   Yazarken mutlu biten son cümleyi yazabilmeyi istiyorum, tamamı mutlu olan bir hikayem olsun istiyorum; yaşamasam da yazabileyim istiyorum ki belki yazımdan  hayatıma sızar, hayatımdan bir anektod oluverir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder