Translate

Bumerang - Yazarkafe

25 Temmuz 2012 Çarşamba

susabilmek

   Düşünüyorum da; sana daha ne kadar uzak olabilirim. Kıyısında yaşamına seyirci kalıp senden farklı yaşamlara ne kadar daha tahammül edebilirim, senden farklı bedenlerde ter ve şehveti daha ne kadar zevksiz yaşayabilirim.
   Senin yokluğunda seni daha kaç kez aldatabilirim; sen bir başkasıyla, beni aldatmadan, birlikteyken. Seyirci kalmaktan ne zaman vazgeçerim, ne kadar tahammülüm kaldı.
   Yazılarımın gizli öznesine daha ne kadar  "sen" demeye devam edebilir, daha kaç cümle kurabilirim sensiz. "SEN" dediğin kim diyen soruları daha kaç zaman gülümseyerek geçiştirebilirim.
   Adını koymak varken, isimsiz kahraman olmaya sen nasıl katlanabiliyorsun ve daha ne kadar suskun kalabileceksin.
   Başkalarına öykünerek kaç hikayeyi daha es geçebilecek kadar yaşayabileceğiz. Daha ne kadar yaş(lan)amadan zamana direnebiliriz sanıyorsun.
  
   Ben hiç bir şey bilmiyorum artık. Zamanım da kalmadı, cümlelerimde. Yazmak için gereken kadar yaşadım; yaşamak içinse yazmam gerekenden çok fazlasını yazdım.
   Yazabiliyorsan sen yaz; yaşayabiliyorken gel; susabiliyorsan sus demiyeceğim çünkü susabiliyorsun, yeterince susmadın mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder