Translate

Bumerang - Yazarkafe

17 Ağustos 2012 Cuma

halüsünasifliğim

   Yanımdaki de kim? Dün gece yanımda mıydı, değildi! Tanımıyorum ama biliyorum her şeyini; sol göğsünün üzerinde kırmızı minik bir beni var, bi tane de kalçasının üzerinde, göz rengini, sevdiği şarkıları....
   İyi de biz... biz...
   "Günaydın tatlım" evet ağzının kokusunu bile anımsıyorum ama nerden?
   " Sana da günaydın"
   "Yine suratsız uyanmışız, ben şimdi seni kendine getiririm" suratsız uyanmalarımı da bildiğine göre... teninin kokusu bile harika hissettiriyor, tanıyorum"
   "ben duşa giriyorum"
   Şimdi duşa giricek ve ardından ben giricem ve ben duştayken kahvaltı hazır olacak, gazetelerim, incir reçelim...
   İyi de gitmemiş miydi, ayrı değil miydik? Biz beraber olduk mu acaba yoksa... Saçmalıyorum; beraber olmasak nerden bilicem tüm ayrıntılarını.
   Birazdan televizyonu açacak ama izlemiycek, iki saat sürecek kahvaltımız ve ben kendi gazetemden çok onun bana okuduklarıyla ilgilenicem. Bugün ne yapalım diyip ben daha ağzımı açmadan, seçenekleri sıralamaya başlayacak ve kararı verip günü hepten kurgulayacak, güzel ve eğlenceli olacak ama ben hala hatırlamıyorum...
   Rüya olabilir mi; bu kadar gerçekçi hayır! Ama rüyaların başı yoktur, belki de... Neyse ne mi demeliyim acaba...
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder