Translate

Bumerang - Yazarkafe

28 Kasım 2012 Çarşamba

ADAm

   Kalbim taştan sanıyordu sevgili, oysa taşta biliyordu; sevgili yanılıyordu. Kilitli sanılan kapı açıktı, yine yanılıyordu; sevgili(ler). Yanıyor ruhum, ağlıyor kendi haline; haberi var mı kimsenin, yanılıyordum, kimsenin umrunda değildim!
   Kederin de bir sınırı olmalı, melankoli tadında kalmalı ki güzelliği olsun. Ya bizde  ki hayatta "error" bilgisinde bir hata var yada hata hep hayatımızdı.
   İmkansız mı sevilmek, sevmekte kolay değilde; hani sevilmeden, sevdiğini söyleyenleri terk etmekte. Elle tutulur değilse de bilinir bir gerçeklik neden bize uğramaz, ellerimi tutan el neden kanıtı olmaz bilinip de görünmeyenin.
    Teslim etmek istiyorum, gözlerimi gözlerine; ruhum erisin teninde,bedeninde yeni tomurcuklar da filiz versin; yarınlarım dünü olsun birinin; O biri benim olsun yeter ki.
   Issızlığım yeter, yalnız ülkemin topraksızlığında. Diktiğim ağaçlarla ormanım olsa da hasat zamanımda, biri olsun beni dallarımdan toplayan. Vücuduna alsın, saklasın beni; çıkarsın saklandığım yerimden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder