Translate

Bumerang - Yazarkafe

30 Kasım 2012 Cuma

gidecektin,neden gitmedin?

   Kar yağsın artık... Adam boyu mesela... Ne biliyim tüm kendini adam sananları yok edecek kadar; ne kadar fazlaysa o kadar işte.

  Gözlerine asılı kalmış gülümsemelerim, alıp gitmek istesem de cesaretim yok hani. Hani sabah yalnız uyanmak korkuluyum, akşam evin kapısını anahtarla açmak istemeyişim de olabilir, yalnızken üşür müyüm yorganın altında.
   Hangi mevsimdin, hangi mevsimdi gelişin? Zamanı gelince gidecektin hani; ben sana "git" demeden, bak şimdi diyemiyorum. Bak şarkımız çalıyor; yok bu bizim değildi, bir başka "biz"e aitti. Özür dilerim. Gitmiyor musun hala?
   "Resmimi diğerlerinin yanına koyma!" diye söz verdirmiştin gelirken, diğerleri kalmadı ki; nereye koyayım resmini?
   Melankolik dahi olamıyorum seninle, sensiz de "ben" olabilir miyim, bilmiyorum. Korkuyorum, gitme. Korkuyorum, sana daha fazla bağlanmaktan; ne olur git artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder